» Bilete de avion

Zbor anulat sau intarziat?

 

 

In articolul ce urmează va voi prezenta obligațiile fiecărei companii low-cost ce activează pe teritoriul României in nefericita situație in care zborul dumneavoastră a fost anulat, reprogramat fără instiintare in prealabil sau întârziat considerabil.

Informatia prezentata mai jos este cu titlu informativ si a fost preluata de pe site-ul oficial al fiecărei companii in parte iar noi nu suntem raspunzatori pentru schimbarile ce pot surveni in politica companiilor dupa ce acest articol va fi publicat.

Precizare: In ciuda faptului ca unele companii nu fac referire absolut deloc la o compensație materiala pentru care ar putea fi raspunzatori, aveți acest drept daca survine una dintre situațiile prezentate mai jos iar daca nu doriți sau nu aveți timp sa fiți dumneavoastră cel care face demersurile puteți apela la una dintre companiile specializate in acest domeniu care pentru un comision cuprins intre 20-25% din suma restituita vor fi mai mult decât incantate sa va ajute.

BLUE AIR

ORARUL

  • Programul nostru de operare este cel publicat in sitemul de rezervari, pliante sau alte forme de prezentare.Orele de zbor care apar in orar se pot shimba intre data de publicare si data la care este stabilita calatoria dumneavoastra.Orice modificare intervenita in programul nostrum de operare va fi introdusa in sistemul de rezervari.
  • Inainte de a va confirma rezervarea va vom anunta orarul zborului care este in vigoare la acea data si acesta va fi tiparit pe Biletul Electronic al dumneavoastra. Daca ne oferiti informatiile de contact, noi ne angajam sa va aducem la cunostinta orice modificare. Daca, dupa ce ati cumparat Biletul Electronic, vom face o schimbare majora in orar cu care nu sunteti de accord si noi nu putem sa va facem o rezervare pentru un alt zbor care sa va convina, veti putea cere rambursarea in conformitate cu Articolul 10.2.

ANULAREA, RERUTAREA, INTARZIERI, ETC.

  • Vom lua toate masurile necesare pentru a evita intarzierea transportului dumneavoastra.Pentru a preveni anularea unui zbor, in cazuri exceptionale, am putea stabili ca acesta sa fie efectuat in numele nostru de o alta companie.
  • Cu exceptia cazurilor stabilite altfel in Conventie, daca un zbor este anulat sau nu se desfasoara conform orarului, cu acordul dumneavoastra, vom actiona dupa cum urmeaza:

a. Va vom transporta cu prima cursa efectuata de noi catre destinatia dumneavoastra,in functie de existenta locului disponibil,fara sa platiti taxe suplimentare iar daca se va impune vom prelungi valabilitatea Biletului Electronic.
b. Va vom reruta pe cursele unei alte companii in cazul in care zborul este anulat de noi,cu exceptia cazurilor de forta majora.

In cazul in care nu veti accepta nici una din optiunile inscrise in Articolul a. si b. raspunderea noastra se opreste aici urmind a va restitui in intregime suma platita. 

WIZZ AIR

În cazul întârzierii și anulării zborului dumneavoastră, în conformitate cu Condițiile generale de transport, dacă nu este altfel prevăzut în Regulamentul (CE) nr. 261/2004 ( „Regulamentul”) de stabilire a unor norme comune în materie de compensație și de asistență pentru pasageri în eventualitatea refuzului la îmbarcare și anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor, aveți următoarele opțiuni.

  1. Vă vom efectua o nouă rezervare pentru un alt zbor operat de Wizz Air pe aceeași rută sau – dacă este necesar – pe o rută comparabilă, cu prima ocazie și în funcție de disponibilitatea locurilor.
  2. Vă vom returna Prețul total achitat pentru zborul anulat, inclusiv pentru zborul de întoarcere, dacă este cazul.
  3. Vom credita Contul dumneavoastră Wizz Air cu valoarea totală a plății dumneavoastră, plus 20% din prețul achitat pentru zborul anulat (inclusiv pentru sectorul de retur, dacă este cazul). Acest credit va putea fi utilizat pentru achiziționarea oricărui zbor Wizz Air.

În afară de opțiunile menționate mai sus, vă vom oferi posibilitatea să efectuați două apeluri telefonice în mod gratuit (sau alternativ puteți alege telex, fax sau e-mail) sau, în situațiile în care nu este posibil ca Wizz Air să vă pună la dispoziție aceste servicii, vă vom rambursa contravaloarea acestor comunicări.

În cazul schimbării zborului, atunci când data de plecare a noului zbor este la o zi după plecarea planificată pentru zborul anulat, vă vom pune la dispoziție cazare la hotel și transport între aeroport și hotel, în mod gratuit. În situațiile în care nu este posibil ca Wizz Air să vă pună la dispoziție aceste servicii, vă vom rambursa costurile pentru masă, cazare la hotel și transport între aeroport și hotel.

Rețineți că rambursarea costurilor de asistență specificate mai sus se va face în limita unei sume rezonabile, pe baza chitanțelor prezentate de dumneavoastră.

În plus, Wizz Air va plăti compensații conform Articolului 7 din Regulament:

Suma Distanța Notă
250 EUR Maximum 1.500 km Dacă vi s-a oferit un zbor nou și ora sosirii acestuia nu depășește cu 2 ore ora de sosire programată a zborului pe care îl aveați rezervat, această sumă va fi redusă cu 50%
400 EUR Între 1.500 și 3.500 km Dacă vi s-a oferit un zbor nou și ora sosirii acestuia nu depășește cu 3 ore ora de sosire programată a zborului pe care îl aveați rezervat, această sumă va fi redusă cu 50%
600 EUR Peste 3.500 km Dacă vi s-a oferit un zbor nou și ora sosirii acestuia nu depășește cu 4 ore ora de sosire programată a zborului pe care îl aveați rezervat, această sumă va fi redusă cu 50%

Compensația de mai sus nu va fi plătită dacă ați fost informați în legătură cu anularea:

  • Cu 2 săptămâni înainte de ora de plecare programată a zborului (OPP);
  • Cu 2 săptămâni până la 7 zile înainte de OPP și vi se oferă un zbor Wizz Air alternativ, care să vă permită să plecați cu cel mult 2 ore înainte de OPP și să ajungeți la destinația finală în mai puțin de 4 ore după ora de sosire programată (OSP);
  • Cu mai puțin de 7 zile înainte de OPP și vi se oferă un zbor Wizz Air alternativ, care să vă permită să plecați cu cel mult o oră înainte de OPP și să ajungeți la destinația finală în mai puțin de 2 ore după OSP.

Rețineți că nu vom fi obligați la plata compensațiilor dacă se poate demonstra că anularea este cauzată de circumstanțe extraordinare, ce nu ar fi putut fi evitate în pofida adoptării tuturor măsurilor rezonabile.

Circumstanțele extraordinare includ, dar fără limitare, următoarele cauze: controlul traficului aerian, starea vremii, greve în industria aviatică (altele decât greve ale angajaților companiei Wizz Air), alerte teroriste sau motive de securitate, închiderea aeroportului sau a pistei, tulburări sociale, catastrofe naturale, motive de securitate a zborului.

Fiecare caz va fi evaluat individual pentru a se stabili dacă există circumstanțe extraordinare de neevitat.

În cazul în care aveți nemulțumiri legate de respectarea drepturilor dumneavoastră conform Regulamentului, puteți contacta instituția națională de aplicare a legii din locația de plecare (http://apr.europa.eu).

RYAN AIR 

9.2.1 Cu excepţia cazului în care este prevăzut altfel prin Convenţie sau Regulamentul (CE) Nr. 261/2004, în cazul în care anulăm un zbor, sau nu putem opera un zbor în mod rezonabil în conformitate cu orarul de zbor sau nu mai efectuăm zboruri pe o anumită rută, poţi alege ca noi:
9.2.1.1 să te transportăm cel mai curând posibil folosind un alt zbor programat în care există spaţiu disponibil între aceleaşi puncte ale traseului sau, ca alternativă şi în cazuri excepţionale şi sub rezerva unui acord specific cu tine şi pentru excluderea oricărei alte obligaţii, vom lua măsurile care se impun pentru ca tu să călătoreşti în cadrul unuia sau a mai multor zboruri programate fără costuri suplimentare fie (i) de la un aeroport deservit de noi până la aeroportul de destinaţie sau (ii) de la un aeroport alternativ deservit de noi către aeroportul tău de destinaţie sau (iii) de la aeroportul de origine la un aeroport alternativ deservit de noi în aceeaşi ţară ca destinaţia originală sau (iv) de la un aeroport alternativ deservit de noi până la un aeroport alternativ de destinaţie din aceeaşi ţară ca destinaţia ta originală; sau
9.2.1.2 să te transportăm pe aceeaşi rută către destinaţia ta finală la o dată ulterioară care te avantajează în funcţie de disponibilitatea locurilor; sau
9.2.1.3 să îţi rambursăm banii în conformitate cu prevederile Articolului 10.2.
9.2.2 Dacă zborul tău este anulat sau întârziat cu cel puţin două ore, îţi vom furniza textul în care îţi sunt specificate drepturile, mai ales cu privire la despăgubiri şi asistenţă dupa cum urmeaza:

 

NOTIFICARE CU PRIVIRE LA DREPTURLE DUMNEAVOASTRĂ ÎN CAZ DE REFUZ DE ÎMBARCARE, ÎNTÂRZIERE A ZBORULUI SAU ANULARE A ZBORULUI (V14)

Datele de contact ale Organismului UE Național de Aplicare (ONA) în România – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului sunt: Blvd. Aviatorilor, nr. 72, RO -011865, Sector 1, București, Tel : +4021 312 1275, Fax: +4021 314 3462, www.anpc.ro.

Pentru informații cu privire la alte ONA, dați click aici dacă sunteți online sau cereți informații la casa de bilete a Ryanair de la aeroport. Prezenta notificare conține informații importante cu privire la drepturile dumneavoastră în baza Regulamentului European (CE) nr. 261/2004 (‘Regulamentul’) și vă sunt aplicabile dacă:

• Aveți o rezervare confirmată a unui zbor operat de către Ryanair DAC cumpărată la un tarif disponibil, în mod direct sau indirect, publicului larg; și

• (cu excepția cazului în care zborul dumneavoastră a fost anulat) v-ați prezentat la check-in înainte de Termenul-Limită de Check-in astfel cum am specificat în Termenii și Condițiile Generale de Călătorie sau în alte reglementări aferente; și

• zborul dumneavoastră pleacă de la un aeroport din UE sau de la un aeroport dintr-o țară din afara UE spre un aeroport din UE, cu excepția cazului în care este evident faptul că ați primit beneficii sau compensații și ați beneficiat de asistență în acea țară, iar aceste beneficii, compensații și asistență corespund în mod direct drepturilor dumneavoastră în baza Regulamentului); și

• îmbarcarea nu v-a fost refuzată datorită unei cauze prevăzute în Termenii și Condițiile Generale de Călătorie sau în regulamente aferente; și

• vi s-a refuzat îmbarcarea împotriva voinței dumneavoastră sau zborul dumneavoastră întârzie peste două ore față de ora decolării programate, sau a fost anulat.

REFUZUL ÎMBARCĂRII

Ca politică, Ryanair nu operează rezervări peste limita locurilor disponibile. Cu toate acestea, în cazul puțin probabil în care nu este disponibil un loc pentru un pasager cu o rezervare confirmată, vom căuta voluntari care să renunțe la locurile lor, în schimbul unor beneficii pe care noi și acel voluntar le vom agrea înainte de a refuza îmbarcarea altor pasageri împotriva voinței acestora. Dacă nu sunt suficienți voluntari, iar noi vă refuzăm îmbarcarea împotriva voinței dumneavoastră, aveți drepturile aplicabile prezentate în paragrafele 1 până la 3 de mai jos.

ÎNTÂRZIEREA UNUI ZBOR

În cazul în care ne așteptăm, în mod rezonabil, în cazul unor zboruri de 1500 km sau mai puțin, ca zborul dumneavoastră să întârzie mai mult de două ore peste ora de decolare programată (însă trei ore sau mai mult în cazul tuturor zborurilor în interiorul UE mai mari de 1500 km și al tuturor celorlalte zboruri operate de noi între 1.500 km și 3.500 km), aveți drepturile aplicabile prezentate în paragrafele 1 până la 3 de mai jos.

ANULAREA UNUI ZBOR

În cazul în care zborul dumneavoastră este anulat, aveți drepturile prezentate mai jos (consultați următoarele articole 1; 2; și 3).

În ceea ce privește dreptul dumneavoastră la compensații, vă rugăm să observați că Ryanair are dreptul de a refuza acordarea de compensații atunci când:

• sunteți informați de anulare cu cel puțin două săptămâni înainte de data decolării programată ; sau

• sunteți informați de anulare între două săptămâni și șapte zile înainte de data programată a decolării și vi se oferă o redirecționare ce vă permite să plecați cu nu mai mult de două ore înainte de ora programată a decolării și să ajungeți la destinația finală cu mai puțin de patru ore după ora aterizării programată; sau

• sunteți informat de anulare cu mai puțin de șapte zile înainte de data decolării programată și vi se oferă o redirecționare, care vă permite să plecați cu nu mai mult de o oră înainte de ora decolării programată și să ajungeți la destinația finală cu mai puțin de două ore după ora de aterizare programată; sau

• putem dovedi că anularea este cauzată de circumstanțe extraordinare, care nu ar fi putut fi evitate chiar dacă Ryanair ar fi întreprins toate măsurile rezonabile, inclusiv dar fără a se limita la motive de instabilitate politică, siguranță și securitate, fenomene meteorologice deosebite, greve ori nefuncționarea sau reacția întârziată a facilităților de control al traficului aerian.

1. DREPTUL LA COMPENSAȚII

Dacă vi se refuză îmbarcarea în mod involuntar sau zborul dumneavoastră este anulat sau întârzie trei sau mai multe ore față de ora programată a aterizării (cu condiția să nu existe circumstanțe extraordinare), aveți dreptul să primiți din partea noastră următoarea sumă:

• 250 € pentru toate zborurile de 1.500 km sau mai puțin; sau

• 400 € pentru toate zborurile în interiorul UE peste 1.500 km și pentru toate celelalte zboruri între 1.500km și 3.500 km.

Dacă suntem în măsură să vă oferim o redirecționare cu un zbor alternativ, iar ora aterizării a noului zbor nu depășește ora aterizării a zborului rezervat:

• cu două ore, pentru toate zborurile de 1.500 km sau mai puțin; sau

• cu trei ore, pentru toate zborurile în interiorul UE de peste 1.500 km și pentru toate celelalte zboruri între 1.500 km și 3.500 km.

Compensația prezentată mai sus poate fi redusă cu 50%. Distanțele vor fi măsurate prin metoda rutei ortodromice.

2. DREPTUL LA RAMBURSARE SAU REDIRECȚIONARE

Dacă vi se refuză îmbarcarea (voluntar sau împotriva voinței dumneavoastră) sau zborul dumneavoastră este anulat, aveți, de asemenea, dreptul să alegeți între:

a) Rambursarea în baza Articolului 8(1) din Regulament în termen de șapte zile, prin mijloacele prevăzute la Articolul 7(3), a prețului întreg al biletului cumpărat, pentru partea sau părțile din călătorie neefectuată (neefectuate) și pentru partea sau părțile deja efectuate, dacă zborul nu mai servește scopul planului de călătorie originar al pasagerului; sau

b) redirecționarea, în condiții de transport comparabile, către destinația dumneavoastră finală cât mai repede posibil; sau

c) redirecționarea, în condiții de transport comparabile, către destinația dumneavoastră finală, la o dată ulterioară convenită de dumneavoastră, cu condiția să existe locuri.

Dacă zborul dumneavoastră întârzie mai mult de cinci ore și dumneavoastră alegeți să nu mai călătoriți, aveți dreptul să primiți rambursarea prezentată la punctul (a) de mai sus, împreună cu, acolo unde este cazul, un bilet de zbor de întoarcere la primul punct de decolare, cu cea mai apropiată ocazie.

3. DREPTUL LA DESERVIRE

În cazul în care vi se refuză îmbarcarea împotriva voinței dumneavoastră sau zborul dumneavoastră este anulat sau întârzie mai mult de 2 ore, vă vom oferi, gratuit:

a) vouchere de mese și răcoritoare rezonabile în raport rezonabil cu timpul de așteptare, atât timp cât aceasta nu va întârzia și mai mult decolarea aeronavei;

b) două apeluri telefonice, mesaje telex sau prin fax sau email;

c) cazare la hotel în cazurile în care devine necesară șederea de una sau mai multe nopți sau în cazul în care devine necesară o ședere suplimentară față de cea pe care o intenționați;

d) transport între aeroport și locul de cazare (hotel sau altul).

Dacă zborul dumneavoastră întârzie astfel cum se specifică la secțiunea ‘Întârzierea unui zbor’ de mai sus sau este anulat fără ca dumneavoastră să fiți înștiințat înainte de sosirea la aeroportul de plecare, Ryanair vă va oferi elementele (a) și (b) de mai sus. Dacă, drept urmare a întârzierii sau a redirecționării ca urmare a unui zbor anulat, se preconizează în mod rezonabil ca nouă data a decolării va fi cel puțin în ziua următoare după ziua inițială de decolare, vă vom oferi, de asemenea, și elementele (c) și (d) de mai sus. În cazul în care Ryanair nu poate aranja serviciile de deservire prezentate mai sus, Ryanair vă va rambursa cheltuielile rezonabile suportate de dumneavoastră, dovedite prin chitanțe, prin cerere adresată către: Ryanair Customer Services Dept., P.O Box 11451, Swords, Co.Dublin, Ireland.

 

 

Qatar a380 business seat

2 locuri o super oferta Qatar la Business Class

Qatar a380 business seat

Incepand de astazi pana pe 16 octombrie, Qatar ofera o reducere de 45% pentru cel putin 2 bilete la clasa Business luate pe aceeasi rezervare.

De exemplu, puteti gasi bilete Bucuresti-Bangkok la 1489 euro/persoana.

  • Perioada calatoriei: intre 9 Octombrie 2017 si 31 May 2018.
  • Oferta nu este valabila intre: 15 Decembrie 2017 si 10 Ianuarie 2018.

Va garantez o experienta deosebita care merita toti banii!

Calatoreste cu Dragos si cu Qatar!!

PENTRU DETALII NE PUTETI CONTACTA la 0756164950 sau pe adresa de mail calatoreste@cudragos.ro

Oferte Tarom

Oferta de toamna TAROM

Oferte Tarom

Pentru că toamna cu roadele sale este anotimpul care ne recompensează pentru toate eforturile de peste an, ne-am gândit să adăugăm la belşugul ei o ofertă bogată de destinaţii.

Singura dificultate va fi să alegeţi dintr-o varietate atât de mare, la tarife unice care nu vă vor dezamăgi. Noi vă recomandăm să vă faceţi „provizii” de călătorii din timp, cât nu este prea târziu.

  • PRET UNIC, cu toate taxele incluse, 60 EUR dus pentru biletele achiziţionate pe rute între Bucureşti şi Atena, Belgrad, Budapesta, Chisinau, Istanbul, Larnaca, Roma, Salonic, Sofia, Stockholm, Tel Aviv şi intre Iasi şi Munchen/ Tel Aviv/ Torino şi Suceava – Torino;
  • PRET UNIC, cu toate taxele incluse, 70 EUR dus pentru biletele achiziţionate pe rute între Bucureşti şi Amman, Amsterdam, Barcelona, Frankfurt, Hamburg, Munchen, Nisa, Londra, Praga, Valencia, Viena şi între Iaşi şi Madrid/ Londra(Luton) şi Sibiu – Munchen;
  • PRET UNIC, cu toate taxele incluse, 80 EUR dus pentru biletele achiziţionate pe rute între Bucureşti şi Beirut, Bruxelles, Madrid şi Paris;

Şi

  • PRET UNIC, cu toate taxele incluse, 39 EUR dus-întors pentru biletele achiziţionate pe rute între Bucureşti şi Cluj, Iasi, Oradea, Satu Mare, Suceava, Timisoara;
  • PRET UNIC, cu toate taxele incluse, 99 EUR dus-întors pentru biletele achiziţionate pe rute între Bucureşti şi Atena, Belgrad, Budapesta, Chisinau, Istanbul, Larnaca, Roma, Salonic, Sofia, Stockholm, Tel Aviv şi intre Iasi şi Munchen/ Tel Aviv/ Torino şi Suceava – Torino;
  • PRET UNIC, cu toate taxele incluse, 119 EUR dus-întors pentru biletele achiziţionate pe rute între Bucureşti şi Amman, Amsterdam, Barcelona, Frankfurt, Hamburg, Munchen, Nisa, Londra, Praga, Valencia, Viena şi intre Iasi şi Madrid/ Londra(Luton) şi Sibiu – Munchen;
  • PRET UNIC, cu toate taxele incluse, 139 EUR dus-întors pentru biletele achiziţionate pe rute între Bucureşti şi Beirut, Bruxelles, Madrid şi Paris;

Conditiile ofertei:

  • Perioada de vânzare: 09 – 13 octombrie 2017
  • Perioada de călătorie: 08 noiembrie 2017 – 31 martie 2018 (data ultimului retur)
  • Excepţie de călătorie: 15 decembrie 2017 – 15 ianuarie 2018
  • Tarifele mentionaţe mai sus includ toate taxele.
  • Oferta este valabilă doar pe curse operate cu avioane TAROM.
  • Perioada minimă de şedere la destinatie este de două zile sau noaptea de sâmbătă spre duminică pentru tarifele dus-intors. Pentru tarifele doar dus nu se aplica.
  • Rezervarea şi emiterea trebuie efectuate în acelaşi timp.
  • Nu sunt permise reduceri.
  • Modificarea datelor de călătorie poate fi facută doar cu plata diferenţei până la tariful disponibil şi aplicabil pe noile date de călătorie, plus o penalizare de 50EUR/tranzacţie pe rute interne şi 75 EUR/tranzacţie pe rute externe.
  • Rambursarea biletelor achiziţionate nu este permisă.
  • Locurile la această ofertă sunt limitate şi sunt disponibilie doar pe zboruri TAROM care operează în perioadă respectivă selecţionate pentru prezenta ofertă.

 

Indiferent de destinaţia aleasă, la bordul aeronavelor TAROM veţi beneficia de:

  • Transport gratuit al bagajului de cală în limita maximă de 30 kg pe destinatiile Amman/ Beirut/ Larnaca/ Roma/ Torino (1 bagaj pentru Clasa Economy; 23 kg (1 bagaj pentru Clasa Economy;) + 10 kg bagaj de mână Detalii

PENTRU DETALII NE PUTETI CONTACTA la 0756164950 sau pe adresa de mail calatoreste@cudragos.ro

Politica tarifara Blue Air incepand din 9 septembrie 2017

Ne face placere sa va informam ca incepand din data de 9 septembrie compania Blue Air va implementa o noua politica tarifara care implica structurarea nivelurilor de pret in 3 familii tarifare care contin un cumul de servicii si facilitati auxiliare (bundle-uri), cu scopul de a eficientiza procesul de rezervare si achizitie bilet avion.

Cele 3 familii tarifare si bundle-urile incluse sunt urmatoarele:

LIGHT CLASSIC PREMIUM
  • Cel mai mic tarif disponibil
  • Check-in gratuit
  • 10kg bagaj de mana

 

  • Cel mai mic tarif disponibil
  • Check-in gratuit
  • 10kg bagaj de mana
  • 20kg bagaj de cala (SBAG)
  • 50% reducere pentru taxa de modificare a datei
  • Posibilitatea de selectare a locului in avion, cu exceptia primului rand si a locurilor Extra Leg Room
  • Cel mai mic tarif disponibil
  • Check-in gratuit
  • 10kg bagaj de mana
  • 32kg bagaj de cala
  • Schimbarea datei de calatorie fara taxa de modificare
  • Posibilitatea de selectare a locului in avion, inclusiv a locurilor situate in primul rand * si a celor Extra Leg Room* (*in limita disponibilitatii)
  • Mancare gratuita (cu exceptia zborurilor operate din BCM, CND, LPL, TRN)

 

 

Cuvantul de ordine sub care se inscrie acest nou concept este eficienta:

  • Pentru pasager: din punct de vedere financiar (este semnificativ mai avantajos sa se achizitioneze un bilet in baza unui tarif din familia “Classic” sau “Premium” decat sa se adauge separat servicii suplimentare unui tarif din familia “Light”):

 

NOUTATILE pe care le aducem prin implementarea acestei politici tarifare sunt:

  • BAGAJE:
  • Introducerea unui nou tip de bagaj de cala: SBAG = 20 KG/piesa, cu dimensiunile 100 cm X 80 cm X 30 cm; aceasta varianta a bagajului de cala este inclusa in bundle-ul aferent familiei tarifare “CLASSIC” dar se poate achizitiona si separat, in cazul pasagerilor care aleg tarife din familia tarifara “LIGHT”;

Cumpararea unui piese de bagaj in aeroport va implica un cost de 50 EUR/piesa de bagaj, indiferent de tipul acestuia (SBAG= 20 KG sau BAG=32 KG)

  • Bagajul de cala pentru bilete emise pe rute interne in Romania, inclus in tarif este  SBAG= 20 KG pentru familiile tarifare  “LIGHT”& “CLASSIC” respectiv BAG= 32KG  pentru “PREMIUM
  • Pentru copiii cu varsta de pana la 2 ani (Infanti) se accepta gratuit transportul unui bagaj de cala in urmatoarele conditii:
  • Daca insotitorul infantului are un bilet emis in familia tarifara Light sau Classic – infantul va putea beneficia de un bagaj de cala de maxim 20 kg
  • Daca insotitorul infantului  are un bilet emis in familia tarifara Premium – infantul va beneficia de un bagaj de cala de maxim 32 kg sau transportul gratuit al caruciorului

In cazul in care pentru infant se aduce un carucior, alcatuit din una sau mai multe piese, acesta va fi considerat bagaj de cala, iar orice alt bagaj al acestuia va fi taxat conform conditiilor de calatorie pentru bagajul unui adult

 

  • MODIFICARI ULTERIOR EMITERII:

 

  • Politica de modificare a datelor de calatorie a devenit mai avantajoasa prin flexibilizarea taxei aferente, astfel:
  1. Pentru bilete emise in familia tarifara “CLASSIC” valoarea taxei de modificare a taxei de calatorie (DCH) beneficiaza de un discount de 50 % (devine 20 EUR/segment/pasager, pentru rute externe, respectiv 10 EUR/segment/pasager, pentru rute interne)
  2. Pentru bilete emise in familia tarifara “PREMIUM” taxa de modificare a datei de calatorie este 0.

In cazul in care exista diferente de tarife acestea vor fi colectate, indiferent de tipul clasei tarifare.